IF you be the One to cut me.. I'll Bleed Forever..

IF you be the One to cut me.. I'll Bleed Forever..

Rabu, 16 Desember 2009

Child's Play - Gothika

Photobucket

Juste une chanson que je trouve magnifique.
Just a song that I love .

Where are my eyes?
Where is my lip?
Why is here a place
cold darkness here?

There are children playing
in a mirror.
laughter does not leave under the
labyrinth

Red blood gets my body wet
And who is killing me?

Where is my hair?
Where is my foot?
Why is here a place cold darkness here?

want to feel warmth of
skin gets wet as having got wet
and rain
And who is killing me?

---------------------------------------- ----------------------------------------

Où sont mes yeux ?
Où sont mes lèvres ?
Pourquoi cet endroit
Est-il d'un froid ténébreux ?

Il y a des enfants jouant
Dans le miroir
Les rires ne quitteront pas
Le labyrinthe

Je sens le froid
De la peau devenant humide
Pendant que
Le sang ruisselle sur ma peau

Où sont mes cheveux ?
Où sont mes pieds ?
Pourquoi cet endroit
Est-il d'un froid ténébreux ?

Je veux ressentir la chaleur
De la peau devenant humide
Tandis que du ciel, pleuvent des larmes


Tidak ada komentar:

Posting Komentar